Allez au contenu Allez à la navigation

Istoria Bioderma, inovatie dermatologica

Produse inovative dermatologie

BIODERMA a rămas întotdeauna fidelă convingerilor sale, şi-a urmat intuiția și şi-a apărat independenţa spiritului. Laboratorul și-a menținut aceeași pasiune sinceră de a înțelege biologia pielii și aceeași dorință de a inova și de a lua parte la descoperiri dermatologice, departe de noțiuni preconcepute și de dogma prestabilită. Iar aventura sa palpitantă este scrisă mai departe zi de zi în întreaga lume.

  • Un farmacist & un concept

    Totul a început în anii '70, cu Jean-Noël Thorel, un farmacist - pionier care a propus o abordare complet nouă a dermato-cosmeticii, datorită conversațiilor sale strânse cu experții mondiali în biologie și dermatologie. El a dezvoltat primele brevete și a pus bazele filosofiei BIODERMA: BIOlogia în sprijinul DERMAtologiei.

  • 1977, prima descoperire inovatoare

    Simbolizând strategia de inovare BIODERMA, şamponul Node a fost un prim progres pe nişa sa și va fi ulterior urmat de multe alte produse inovatoare BIODERMA. Numele Node vine de la "NOn-DEtergence" și subliniază originalitatea formulei sale, care, pentru prima dată, putea curăţa părul fără a-l agresa. Acest brevet respectă fiziologia bulbului firului de păr și păstrează pelicula lipidică a fibrei și a scalpului. Acestea oferă un păr mai moale și o mai bună toleranță, atuuri majore care şi astăzi asigură succesul produsului original şi al întregii game Node.

  • Din 1985, inovare activă cu profesionişti din domeniul sănătaţii

    La opt ani de la comercializarea primelor produse în farmacii, BIODERMA a dezvoltat o gamă completă de produse în strânsă colaborare cu medicii dermatologi. Împărtăşind aceeași abordare biologică a pielii, BIODERMA s-a conformat întotdeauna aşteptărilor și cerinţelor medicilor pentru a dezvolta formulele necesare produselor sale. Chiar și astăzi, această strânsă colaborare garantează relevanța inovaţiilor Bioderma pentru pacienţi. În același timp, au fost stabilite parteneriate cu diverse instituţii medicale, oferind astfel un răspuns valoros cu privire la produse și modul în care acestea au fost percepute de către consumatori.

     

  • 1992, timpul inovaţiilor majore

    "Suntem constructori fondatori în domeniul nostru de competenţă: piele, biologie, dermatologie. Viziunea noastră și modul în care procedăm sunt diferite de ale celorlalți pentru că noi nu ne oprim numai la corectarea disfuncţiilor pielii, scopul nostru este de a proteja resursele pielii și de a-i permite să se adapteze în timp la mediul său și la stilul nostru de viață. Pentru noi, modul în care facem lucrurile este esențial, la fel ca şi lucrurile pe care le facem. Existența noastră, relațiile noastre cu alții se bazează pe acest model. Bioderma încă rămâne condusă de convingerile lui Jean-Noël Thorel. Toate inovațiile BIODERMA încep cu pielea, funcțiile sale și biologia ei. Încă de la început şi cu atât mai mult începând cu anii '90, laboratorul a proiectat produse de referință, bazate pe inovații-cheie, oferind noi opțiuni pentru a satisface așteptările dermatologilor şi nevoile pacienţilor. Aceste inovații s-au concretizat în domeniul pielii sensibile, al tenului gras, al pielii uscate, al pielii deshidratate, al fotoprotecției, al părului  și al regenerării celulare.

  • 2001, o dimensiune globală

    Deschiderea primei reprezentanțe în Italia, în 2001, a marcat oficial extinderea internaţională a activităților Laboratorului BIODERMA, activităţi care au început încă din anii '90. Dorința de a rămâne cât mai aproape de realitățile fiecărei pieţe a făcut necesară o astfel de schimbare. Obiectivul: să înțelegem așteptările dermatologilor, farmaciștilor și pacienților, aşteptări care variază considerabil de la o țară la alta. Să respectăm diferențele geografice, culturale și fiziologice și să ne adaptăm la practicile profesioniştilor din domeniul sănătății din întreaga lume. Laboratorul BIODERMA este acum prezent în aproape 100 de țări prin intermediul filialelor, punctelor de vânzare, centrelor de cercetare asociate, parteneriatelor private și universitare.
     

  • 2009, angajamentul social responsabil

    În noiembrie 2009, Laboratorul BIODERMA a efectuat prima sa misiune socială în Vietnamul de Nord. Compania și-a asumat de atunci o serie de misiuni în Vietnam și Cambodgia cu ajutorul medicilor - în principal dermatologi - şi farmaciştilor francezi, precum și cu diverse asociații umanitare. Scopul: de a oferi populației locale asistență medicală, resurse informatice și diverse materiale. Toate aceste acțiuni reflectă spiritul care conduce Laboratorul BIODERMA în fiecare zi și exprimă valorile profund umane pe care le apără: generozitate, solidaritate și dăruire.
     

  • 2011, dermatologia progresează prin Fundația BIODERMA

    Creată în 2011, Fundația BIODERMA, sponsorizată de Fondation de France, are misiunea esențială de a sprijini dezvoltarea dermatologiei în întreaga lume. Acesta reprezintă punctul culminant pentru o marcă ce s-a bazat întotdeauna pe dermatologi pentru a merge mai departe. În cerc complet, Fundația BIODERMA ajută în mod activ la diseminarea cunoștințelor de dermatologie în rândul medicilor din întreaga lume și la avansarea cercetărilor biologice fundamentale   printr-o abordare etică și responsabilă din punct de vedere social. Un simbol al angajamentului Fundației BIODERMA, "World Rendez-Vous on Dermatology" este un loc de întâlnire anuală, unic, creat pentru interacţiuni de prim rang și transferuri de cunoştinţe între specialiștii de top de pe toate continentele.